A moment, a love

Lilla ängeln är sjuk, hon har nått fel på magen och det bara sprutar ut där bak på henne.. De har varit hos akuten och fått medicin osv, men lilla rompan är alldeles förstörd efter alla blöjbyten osv. Nu går hon på mjölk-diet så vi fick göra som förr i tiden då vi tog en sväng till bodegan mitt på dagen. Annars har hon mest sovit så min arbetsdag var väldigt lugn.


Sötan förra veckan med stooora overallen från sverige som hon var tvungen att ha för allt annat var blött från tvätten.. Lite nöjdare i mindre kläder kan man se..


Vid halv sjutiden idag knallade jag iväg till Berceo och två timmar senare igen var jag hemma med nästan alla julklappar, bara pappa kvar och lite småsaker. Nöjd är jag för jag har hållit budgeten väl, vissas presenter har gått över det utlovade priset men vissa andra var billiga så det gick jämt upp i slutändan. Hoppas jag får med mig allt hem bara, får ju bara ta med mig 15 kilo och väskan väger tydligen mer än 6 kilo i sig, hade med mig exakt 15 kilo i helgen såg jag när jag vägde. Och då var det bara kläder, för en helg - ej två veckor !!!


Temper Trap - Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Remix)


Kommentarer
Postat av: jotha

jaså, du har börjat lira den låten mer nu;) är min favorit låt. orginalet är dock inte helt fel heller.

2009-12-11 @ 02:21:58
Postat av: fredrika

jo jag har ju det ;P men ja orginalet är oxå skönt, har för mig de spelade den på förra veckans gossip girl oxå..? eller var det kanske 90210 ? :P

2009-12-11 @ 17:29:42
URL: http://fredrikasupptag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0