Äntligen slog jag henne !

Var och spelade lite padel med elena för en stund sedan och äntligen så vann jag, ganska överlägset oxå. Nöjd är jag för jag brukar alltid förlora, ej med mkt men ändå förlora..
 Efter matchen åt vi lite go svensk lunch bestående av köttbullar, potatismos och lingonsylt, det gillar vi - mer sånnt ! De hade även köpt mig en julblomma, första gången jag har en egen så den ska jag ta vara på !

Nu ska jag ner på stan och kolla julklappar med Pauline och Susy tror jag.. Vet ej var vi ska mötas bara men hoppas jag får reda på det innan jag går alla fall :P

Imogron hoppas jag på lite lussebullar hos hasse och dem för att fira lite lucia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0