Färdigpackad !!

Ja nu är jag nästan färdigpackad alla fall.. Ska slänga ner nässesären imorn bara.. Åker ju ej för ens på onsdag morgon men imorgon ska jag jobba både dag och kväll så hinner ej packa då. Största delen av väskan består av julklappar så klart, men tror att jag kommer kunna hålla mig inom den tighta viktgränsen i alla fall... Hoppas jag !

Var och bytte min bussbiljett förut oxå så nu åker jag direkt till flygplatsen från logroño, vilket är bättre än att först åka till madrid, sen byta massa metro, eftersom jag redan nu har tight om tid för att hinna med planet. Jag är serriöst orolig att jag ska missa flyget och få spendera jul med elenas föräldrar typ... Men fanns inga tidigare bussar så vad ska man göra, det ända jag kan göra är att be om att de ej komme mer snö för då har jag problem. Om bussen ej kan köra i bergen pga snön får den ta en omväg på två timmar och två timmar har jag inte riktigt.. Kommer vara så nervös hela vägen..

Hade faktiskt föredragit att vara pauline nu, hon tog bussen vid åtta idag med den går hela vägen hem till henne i stprt sett.. Visst hon får sitta på en buss i 13 timmar men hon vet alla fall att hon kommer hem.

Nu ska jaf försöka sova, kommer j bli så mkt sömn de kommande dygnen känner jag på mig :S

GONATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0