God Juldag !

Här sitter jag just nu hos julia, hon är och skjuttsar sina tonårsföräldrar till fest så jag tänkte passa på att låna datorn lite eftersom jag ej har internet hos farmor !

Julaftonen var väldigt trevlig och lugn och jag fick allt jag önskade mig plus mer så jag är nöjd. Imorn ska jag dock fira med mamma och den familjen så hoppas att nöjdheten fortsätter då... men det tror jag!

Innan det ska jag med julia och evelina en sväng intill storstaden nyköping och titta på julrean, kul att äntligen ha lite pengar över att shoppa för !

Frågan är bara vilken kategori detta ska hamna i.. är ju ej i spanien.. och är jag på resande fot fast jag är hemma? hmm.. får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Maria aka NEMO

Freddi!! Det är ju tvång att höra av sig när man är i Oxelösund, fett besviken är jag nu på dig :P:P

2009-12-27 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0