Jul, jul, strålande juuuul

Idag har jag faktiskt firat lite lucia, trotts att man ej gör det här nere. Fick mig lite lussebullar som hasse bakat idag och julkänslan kom med det och deras fina jul"gran" som egentligen är en annan blomma men aa.. fin ändå !! På vägen hem sen kom det några snöflingor oxå så jag var i extas !

Vid åttatiden knallade jag till centrum för jag skulle på middag hos Anne-Cecile från min spanska klass, med två andra flickor från klassen. Vi åt god at och vek sedan julstjärnor som den engelska flickan hade med sig, men de var från danmark så jag forstod intruktionerna bäst.. Vilket ej hjälpte mig så mkt eftersom jag gjorde fel ändå men aja. Anne-Ceciles pojkvän var med oxå, väldigt duktig på att göra stjärnorna :P

Nu ska jag sova, upp och jobba som vanligt imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0