Madrid för hela slanten

Är helt slut efter vår andra hela dag på stan i madrid. Igår gick vi mest på stan, letade efter en marknad som sadan gjorde oss väldigt besvikna, men kom sedan hem ca 7 timmar senare utan att ha handlat nått i princip, inga julklappar alls har jag hittat som jag trodde. Idag har vi sightseeingat hela dagen, till fots i denna enorma staden :P Vi gick vid elva imorse och kom hem halv sju, hade då gått hela dagen ! Har handlat lite småsmågrejer men inget märkvärdigt.. Har däremot tagit säkert 200 bilder, fanns mkt fint och se här och vi har varit i två jättestora fina parker idag. Men bilderna får jag ladda upp när jag kommer tillbaka till logroño och har tid :P

Imorgon vid tre tar vi bussen hem igen, ska bli skönt att komma till en stad där man kan gå på gatorna utan att krocka med massa annat folk, men har varit väldigt trevligt att spendera några dagar här i madrid med min hermana !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0