Palmer + snö = sant?


Efter spanskalektionen idag kommer en tjej inspringade och säger "DET SNÖAR!!!" Det gjorde det minsann oxå, och inte lite heller. Hoppas vi oxå får 20 cm snö och 15 minus som vissa städer har här nu. Det roliga är att spanjorerna blir helt handikappade nör snön kommer, de kan verkligen ej köra bil i den. Skolor stänger och man behöver ej gå till jobbet osv.. De hade massa tips om vad man skulle göra på nyheterna, om man var tvungen att bege sig ut i snön.. Bland annat att ha mobilen fulladdad och varma vantar osv osv.. Bra tips där !
Det ända som oroar mig är att jag har lite knappt om tid när jag ska åka buss till madrid för att flyga därifrån om en vecka.. Då kan ju ej trafiken stå stilla lixom, dessutom kör man minst en timme uppe i bergen oxå, utan staket. DET är jag rädd för ! Som sagt kan de ej köra i snö....


Kommentarer
Postat av: Emma

Även jag har 15 minus! Imorgon ska det fan bli -20! Helt galet! Men det är väldigt mysigt med 4 dm snö överallt :) Hoppas du har det bra <3

2009-12-17 @ 13:07:40
URL: http://emmaigavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0