Soon enough

Om åtta timmar *peppar peppar*, sitter jag på bussen till Marid som förhoppningsvis ej är försenad. Vägde väskan förut. Var två kilo för tung så jag fick möblera om lite mellan handbagatet och resväskan.. Nu ska allt vara ok hoppas jag, har till och med 3 hg tillgodo... :P

Nästa gång vi hörs är det förhoppningsvis julafton och jag är förhoppningsvis i sverige !!

Kommer dock ej blogga så mkt där ifrån eftersom jag mest skriver för lilla familjen fär hemma så de ska ha koll på mig och det lär ju ej behövas då.. Men nått litet inlägg om mina små julklappar osv blir det säkert !

Kommentarer
Postat av: Rocky

Jag vill att du gör ett litet inlägg varje dag som vanligt:), för jag tkr att den är bra liksom

2009-12-23 @ 02:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0