Vintern kom med december...

Imorse vad det 4 grader när jag åkte till jobbet, på dagen steg det dock till hela 8-9 grader... Kallt ju! Ines fick ha små söta tummvantar på sig som hon ej riktigt förstod vad det var eller hur de fungerade men efter ett tag så fick vi alla fall på dem.
 Är fortfarande förkyld men hoppas att det ej ska bli mer än så alla fall. Glädjer mig åt att jag helt hade glömt bort min chokladkalender, trotts att den står mitt på nattduksbordet, har alltså två bitar att njuta av idag ! (Plus dippen och chokladkakorna jag köpte förut men det är ju ej lika stort så att säga..)

NU ska jag med sorg i hjärtat avnjuta säsongsavslutningen av The Hills </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0