Bebis PÅ magen


Familjen Sanchez Arvidsson hade kommit hem vid två inatt, med en trasig vagn från flygturen så idag när vi skulle ut fick klumpen hänga och gosa på magen. Blev ej nån långpromenad men lite frisk luft och motion fick alla fall jag.
För övrigt så har måndagen gått fort, har varit på spanska och chillat mest. På fredag åker vi ju tillbaka till Bryssen och stannar tills på tisdag, kan ju inte påstå att jag är jättepepp, speciellt ej om vi ej har nån vagn men vi får la se hur det blir!

Förövrigt hade jag skrivit om min rummsschompis igår och hennes sekt hon är med i men det var jag tydligen tvungen att ta bort för det fanns stor risk att hon skulle läsa det och jag vill gärna komma hem efter denna upplevelsen med livet i behåll så om nån undrar kan de fråga, juicy är det om ni frågar mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0