Första långa dagen i Bryssel




Elena jobbar från 11 till 20 här som jag nämt innan och det tar ett tag att åka fram och tillbaka oxå, det innebär som sagt mycket tid för mig och ines, som jag nu tyvärr tror har smittat mig för jag börjar bli täppt i näsan.. Men endå, det har varit en mycket trevlig dag. Vi var nere och åt frukost alla tre imorse i restaurangen och frukosten var helt ok. När elena åkte så sov ines så jag chillade ett tag vid datorn.
Efter nån timme gick vi ut på stan, och det visade sig att det fanns en julmarknad ca 100 meter från hotellet, om ej närmre. Vi såg på konstiga karuseller med läskiga djur och insekter, lyssnade på en blåsorkester som spelade mordärn musik, kollade på alla kruseduller som alltid finns på julmarknader osv osv.
 Vid tretiden fick vi ta en taxi till elena för det var tydligen för farligt att åka tunnelbana och sen gå till där hon var för området var så dåligt :S känns ju bra.. Sedan taxi tillbaka. Lite nervöst var det för jag visste ej från början hur man sätter fast bilbarnstolen men det löste sig alla fall..
 När vi var tillbaka på hotellet knallade vi ut igen, denna gången till Subways som ej ligger långt bort. Jag köpte mig en rostbiffssub och ines somnade.
Resten av kvällen och eftermiddagen har vi busat och myst på hotellet.
 Nu ska elena och jag ha picknik i hallen eftersom vi ej vill störa ines när hon sover i stora rummet...



UPDAT. Har nu avslutat vår picknik. Vi använde en minifickkniv till att skära osten (Y)



 


Kommentarer
Postat av: Victoria

modärn ;D sweet

2009-11-29 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0