Fransk middag

Jotha* har precis duachat och fixat sig i ordning till middagen som Marie France ska bjuda på ikväll. Pauline, Susy och Aurelie kommer över vid sju tiden och även Javi och hans flickvän är bjudna så ett riktigt stort sällskap blir vi. Första gången jonathan träffar vännerna mina, han har övat på franskan hela eftermiddagen ;)
 Har ingen aning om vad hon ska bjuda på, hoppas det blir bra för både jag men inte mindre pojken är ju lite kräsna när det gäller mat. Ska försöka ta lite kort, men om inte annat lär ju Marie France göra det !

Dagen har för övrigt varit mkt trevlig men oxå kall. Vi hämtade jonathan innan bodegan så han har nu även träffat elena. Hasses mamma som oxå håller oss sällskap är mkt trevlig och rolig. Ines är som alla andra flikor förtjust i jonathan kan man minst säga. Riktigt stirrar hela tiden.
Imorn kommer hasse hem från tyskland och jag ska laga pannkakor till hela skaran hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0