Hasta luego, españa !

Kom precis hem från bion, var och såg Luna Nueva, eller snarare New Moon med pauline. Verkligen värt de 5 euro det kosta att se den i bra kvalite oxå :P

Nu måste jag slänga ner lite saker i resväskan för imorn flyger vi ju till Bryssel och stannar där till tisdag, yeeeeeey ! not. Elena ska tydligen jobba från 11 till 20 varje dag, mkt kvalitetstid för mig och ines minst sagt.. Undra vem som kommer tröttna först :P

Frisk är jag nu oxå, bortsätt från den jäkla blåsan jag har på tungan som gör att jag ej kan äta :/
 
Hoppas verkligen det finns internet gratis på hotellet, det har vi ju märkt att det verkligen ej är nått man ska räkna med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0