Jag har varit i alla städer



Ja, är som sagt nyss hemkommen från flygplatsen där jag vinkade av jonathan, mkt ledsamt var det. Inte kul att sätta sig på sen buss sen tillbaka till logroño i två timmar heller men men jag överlever väl.

Måste dock säga att jag har haft två väldigt trevliga och roliga veckor. Roligt på ett sätt som jag bara kan ha med den pojken, så är självklart tråkigt att vara själv igen.
I lördags gick vi ut igen som sagt och det var mkt trevligt, vi knallade runt på säkert ett tiotal olika ställen för att prova på nått nytt och vissa var väl bättra än andra kan man väl säga. Känndes som alla spanjorer kollade på oss eftersom vi vevar på rätt sätt så att säga och de ej gör, killarna tex står bara med nått i handen på dansgolvet utan att röra sig. Vi passade även på att öva lite salsa, eller vad vi trodde var salsa, när de spanska låtarna spelades.
Dagen efter vaknade vi upp vi sisådär två och såg på ett sms att jonathan skulle spela padel med hasse och två andra spanjorer ca två timmar senare så det var bara att knalla dit i tröttheten. Jag satt och kollade på när de spelade i nästan två timmar men skoj var det för riktigt bra var pojkarna! Tyvärr vann spanjorerna men efter en riktigt hård match !

Resten av veckan tiden har vi mest chillat och ätit godsaker, i like !

Just nu känner jag för första gången att jag längtar hem efter allt, mitt rum, mina saker, göteborg, alla människor och vintern där. Brukar vara så mysigt men då har jag ju å andra sidan varit tillsammans med jonathan de tidigare vintrarna så kanske beror på det.
Ska försöka att ej tänka mer på det nu, klarade mig ju fint innan. Bulletproof var det ju!

This time baby I'll be Bulletproof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0