Lååååång tupplur

Vid ettiden idag vaknade ines, då hade hon sovit tre hela timmar ! :O en på sängen och två på min mage :P sovit förbi både blöjbyte och mellanmål hade hon då gjort. Men vad ska man göra, bättre sova länge och bli lite friskare för imorse var det bara gnäll gnäll gnäll...
 Nu blir kommer hon få äta lunch ca 40 min efter mellanmålet istället för 2 timmar men det gör väl ej så mkt, hon gillar ju att äta:P

Sen ska jag boka min biljett tillbaka till spanien, har hittat från Oslo till madrid för 69 NKR (Y)

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt hjärta!



Va mysigt ni verkar ha det, Ines o du, jag tror du kommer bli lika bra mamma som jag-eller hur!? ;)



Puss o hälsa =0) Mor Lisa

2009-11-30 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0