Långhelg

Glädjer mig över att familjen ska åka iväg till Belgien imorgon för elenas jobb och jag slipper följa med ! Det betyder dessutom att jag är ledig imorgon, eller ja egentligen eftersom jag frågade om jag fick städa imorn istället för idag eftersom jag var så trött eftersom jag jobbade till ett igår men men.. Imorgon har jag alltså sovmorgon och behöver bara knalla iväg dit och dammsuga lite. Ska även storhandla efter det vilket behövs !
 På kvällen ska jag knalla iväg till Pauline som ska färga mitt hår, hon hade tydligen jobbat i frisörsalong innan eftersom hennes syster äger en så jag tackar ej nej till lite hjälp.

Snart ska jag iväg på tre och en halvtimmes spanska men är alla fall nöjd för jag gjorde massa läxor igår så läraren ska glömma bort att jag skolkat under alla mina besök ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0