Macdo

I eftermiddags tog vi bussen till Macdo som franskarna kallar donken :P Jag hade precis ätit innan men följde med för att hålla sälskap. Fick ändå ner en cola, kycklingrulle och yoghurt med frukt :P Efter det fick vi vänta på bussen ett bra tag eftersom den bara gick en gång i halvtimmen på söndagar. På vägen hem sen började det spöregna som aldrig förr. Hela himlen vräkte ner, så jag är fortfarande blöt. Hoppas det blir bättre tills imornbitti, men det tvivlar jag på eftersom de trettio graderna vi har haft den veckan ska ta sitt pick och pack och lämna plats för 10 graderna tydligen.

Ska ta och förbereda mig för att sussa nu, förslka komma i säng i tid nån dag kan man ju alla fall göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0