Miniresa till madrid med min hermanita

Hasse frågade mig här om dagen om jag ville följa med söderut när de åker till elenas föräldrar i långhelgen som kommer runt den 5:e här, för att stanna i madrid och spendera några dagar där. Jag var ej så sugen på att åka dig och vara där själv, dessutom har jag ej några pengar att spendera. Men så kom jag och tänka på att jag kan ju fråga om Pauline vill följa med, och det ville hon så klart. Imorn ska elena bara fråga om det är ok om vi bor i hennes systers lägenhet eftersom hon är bortrest då, men de trodde ej att det skulle bli några problem. Så antagligen så åker vi då på en liten miniresa till madrid i 4 dagar ! :D skoj ju, kan passa på att köpa alla julklappar där oxå ju !


Förra gången och ända gången jag varit i madrid innan, en söndagseftermiddag i juli. Hoppas jag hinner se lite mer denna gången :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0