Sjuk?

Efter att knappt ha sovit en blund inatt vaknade jag upp med världens migränhuvudvärk. Fanns ej mkt att göra, jag fick pallra mig ur sängen och knalla bort till jobbet. Trotts att det bara var 6 grader blev jag asvarm, hade dessutom ont i halsen oxå. Man får ej glömma munnen heller för jag har en blåsa under tungan som gör svinont, kan knappt prata och äta, stackare. Jag slapp alla fall slita på jobbet, kunde vila (med tillstånd) medan ines gjorde det osv. Ska dock skippa spanskan idag, med dåligt samvete eftersom jag ej varit där mkt på senaste. Men vill ej bli värre till vår lilla resa i helgen.

Såhär en månad innan julafton har jag hittat väldigt billiga flygbiljetter hem, under tusenlappen tur och retur antagligen, så mor min får gärna höra av sig när hon läser detta ;) Ska flyga till oslo från madrid för att hjälpa pappa köra till oxelösund eftersom han har jobbat natt den dagen. Kommer hem den 23:e alltså men lär ej bli mkt julkänsla den dagen, kommer antagligen vara på resande fot i typ 18 timmar. Men men vad gör man ej för lite julklappar ^^

Nu ska jag vila mig och äta gosaker jag inhandlade på vägen hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0