Söndag

Ännu en söndagsförmiddag är här, vilket betyder att helgen snart är slut. Idag betyder det oxå att mamma och emilia har åkt hem, sitter på bussen just nu och oroar sig antagligen för om de ska hinna med flyget eller ej eftersom det var lite tight med tid.
Själv har jag precis ätit frulle, håller samtidigt på att städa och tvätta lite. Måste ju förbereda inför mitt andra besök som kommer på tisdag ^^
 Vaknade för övrigt i natt av att jag hade svinont i magen. Gick på toan och kräktes lite så var det över. Kan meddela att samma sak hände förra söndagen fast i större utsräckning. Undrar verkligen vad det kan vara och ingen behöver säga att jag var bakis eller nått för var helt nykter igår, så det så !

Igår då, den stora dagen för halloweenfesten. Helt misslyckat var det om ni frågar mig! Inte alls så som vi hade tänkt oss. Hoppas ej värdinnorna läser detta nu då men.. Kan ej beskriva men, var oball helt enkelt. Massa små rum och korridorer, alla var på olika ställen, massa fula tyskor som skrek och fulade sig. Fan. Sur blir man på sånt. Pauline och jag chillade mest för oss själva, hon kände ju endel där men lamet var det, orkade ej ens försöka lätta upp stämmingen med lite cider, avr ej värt det. Så när alla andra knallade vidare vid tvåtiden gick jag hem, själv. Skönt det för jag är ju pigg idag alla fall..
Av nån anledning fick jag ej en enda bild av Pauline och mig i våra sjukt snygga kostymer men ska fråga runt lite under dagen . Däremot knäppte jag denna fina bild av paulines franska vänner som vann kostymtävlingen som vi förövrigt hjälpt till att fixa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0