Stor storhandling

Är nyss hemkommen från al Campo med Jonathan. Vi storhandlade så det stod härliga till, 500 spänn gick det på, vilket är mkt för att vara här och för att vara mig. Kan oxå bero på att jag invisterade i en Absolute vodka Rasberry, mkt nöjd eftersom jag gillar flarran. Vi inhandlade även fläskfilé, massa köttfärs och saker till tacos med mera med mera. Festvecka en mi casa tydligen ^^

Innan det skulle vi käka lunch i kpcentret, jag hade spanat in ett kebabställe med pizza men det dög tydligen ej så vi gick till nån stor servering eller nått, pojken skulle ha pasta och köttfärsås. Mkt missnöjd var han när han fick tomatsås utan kött och jag satt och knapra i mig min mindre goda hamburgare. Sista gången jag ger med mig, en pizza hade varit så mkt godare !

Dagen på jobbet gick mkt fort, hasses mor är ju här och gör mig sälskap på dagarna och hon var mkt trevlig. Efter lillans lunch på bodegan åkte vi och hämtade pojken och dra-maten. Ines var mkt fasinerad av jonathan, lite kritisk blick fick han först men sen mjuknade även hon :)

Nu ska vi tyligen kolla på Family Guy... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0