Are you one of them?

Jag misstänker starkt att min spanskalärare som jag ej har träffat än är "one of them", en av dem som har Gripe A, eller mer känt som svininfluensan! Det är den enda rimliga förklaringen till varför hon ska vara borta så mkt tycker jag. Förra veckan sa de att lektionerna började idag, men så när jag kom dit, 45 min tidigare dessutom eftersom jag kollat fel på när det började, visste de ej om hon skulle komma eller ej. Jag satte mig utanför och väntade, går in igen efter 40 min då de säger att hon kommer tillbaka den 13:e?! Som sagt, svininfluensan !

Det gör mig inte så mkt egentligen att lektionen blev inställd eftersom jag ändå har mkt att göra som jag sköt upp i helgen. Städa toaletten, bädda rent och lite sånt. Ska även knalla bort till mataffären med min lilla kärra och handla lite god mat, lite ost och kex oxå tror jag minsann !
Sen väntar säsongens sista Entourage :'(

Dagens låt är gammal men väldigt... Bra! lite sad så, eller hämsk kanske mer är ordet men. Hade aldrig sett videon innan heller. Ska googla lite om dendär killen!





UPDAT. Såg nu i en dokumentär att den där John Wayne Gacy tydligen var nån sjuk seriemördare på riktigt ! Jag hade ingen aning om innan men, kollar dokumentären nu, älskar att se på sånna här sjuka grejer ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0