Damn girl



Idag har jag inga lektioner eller måsten, ska bara chilla heeeela kvällen, känns helnajs! Lagade till lite pankisar hos hasse och dom förut så ska nog ta några av dem så jag slipper laga mat oxå ^^ Sen väntar bara alla dagans serier, pirr !
Just ja en liten sak måste jag göra och det är att fixa mina vykort som ska skickas. Var meningen att jag skulle skicka dem första veckorna här men, nu tre månader senare har de ej kommit iväg än. Kan säga redan nu att ni som läser bloggen kan ej förvänta er ett.. Vad skulle jag skriva där lixom som ingen redan visste typ 5 dagar innan :P

Har ej så mkt annat att berätta, dagen har varit väldigt normal. Har dock varit sjukt trött av nån anledning. Råkade somna med ines sovandes i famnen på förmiddan i sissådär 45 min då jag egentligen skulle strykit... Ops !


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt hjärta!



Ni är underbara o söta-både du & Ines; va mysigt ni verkar ha det! Men det är ju bättre att du sover på natten än på jobbet!!!....;)



Puss o hopp i säng snart - buenas noches mio corazòn =)

2009-10-07 @ 21:58:36
Postat av: fredrika

Hej mor, ja jag vet det men jag sov på natten och var jättetrött ändå, och strykningen tog jag ikapp senare .. ;) men hur ofta har du spanska lektioner egentligen? :P



Puss madre mio

2009-10-07 @ 22:42:43
URL: http://fredrikasupptag.blogg.se/
Postat av: Mor Lisa

Go`morron!



Jag har spanskalektioner på mån kvällar, 2 tim. -visst har jag lärt mig!? Men jag kollar o slår upp ord när jag skriver till dig ;) Puss o ha en bra dag :=)

2009-10-08 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0