Devilsisters

Andra dagen avklarad för kvinnorna i familjen Dahlström. Mamma och emilia kom vid elva tiden till mig och ines och tog med henne på en liten promenad medan jag chillade hemma. Var nämligen tvugen att vila min stackars for eftersom jag hade varit dum nog att använda mina nya stövlar för första gången när jag gick till jobbet i 30 min. Det har nu resulterat i en ca 3 x 1.5 cm stor blåsa som gör så ont att jag ej kan ha på min några skor alls, fick ha på mig tofflor när vi gick till köpcentret på eftermiddagen.

Efter jobbet begav vi oss alltså till det andra köpcentret som ligger närmre mig, ca 15-20 min att gå. Jag skulle möta Pauline där eftersom vi skulle handla nått att ha på oss på Halloween-festen vi ska på på lördag. Bara nått litet hade vi tänkt oss, ingen hel dress eller så eftersom man bara har "läskiga" grejer på sig här på halloween, ej roliga saker. Tyvärr var allt slut i leksaksaffären och stora mataffären så vi fick knalla hem och hämta bilen och åka till Carrefour, typ som Coop Forum. Inte heller där hittade vi vad vi letade efter - djävulshorn på diadem. Köpte däremot ett knallrött nagellack som jag ska pynta till det med till festen. På utvägen dock hittade vi ett perfekt litet sett i godisaffären av alla ställen. Så nu har vi identiska horn, flugor och svansar ! Mkt roligt hade vi när vi provade dem i bilen sen. Svansen ser nämligen ut som nått annat... Böja och fixa den själv kan man oxå göra! Ser mkt fram emot lördag, festen är faktiskt hos en danska :P

Efter det åkte jag tillbaka till köpcentret där mamma och emilia ej var klara en så vi knallade lite till, sen åkte vi hem och åt pizza och massa god frukt. Har precis avklarat veckans The Hills, nu bara Top Model kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0