God kväll

Det var en lång dag förut med huvudvärken och allt men har blivit bättre nu. Jag var tvungen att pallra mig ur lägenheten vid hal sex tiden för elena och jag skulle ju försöka byta vår danskurs. Vi stod där i en halvtimme säkert och kollade på tavlan med lediga kurser utan att hitta en enda grej som vi både ville gå på och som passade i tiden. I slutet var det typ så illa att vi tänkte gå arabiska bara för att ej förlora pengarna vi hade betalat för dansen. Men nej inget hittade vi som sagt så vi är fast vid dansen om vi ej vll ha hälften av pengarna tillbaka. Kan ju alla all vara bra att gå dit en gång till och se om mina kläder som jag glömde är kvar.

För övrigt har jag ej gjort nått ikväll, förutom att råka spruta ner hela badrummet med vatten när jag skulle duscha men det är ju sånt som händer. Imorngon är det onsdag sen är det bara en arbetsdag kvar, sen är det helg igen ! Chill, tre dagar jobb ändast !

Ikväll ska jag sova tidigt så jag kanske kan vara utvilad imorgon för första gången så jag slipper oroa mig att jag gått och fått nån livsalvarlig sjukdom som ger mig noll energi trotts att jag sover :S

Godnatt folket !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0