"God morgon"

Passar sig kanske ej jätte bra att säga så vid två på dagen men jag vaknade precis så varför ej :P Har nog aldrig sovit såhär länge men är kansk ej så konstigt heller med tanke på när jag somnade.

Gårdagen var alla fall mkt trevlig, vi träffades vid halv elva och gick till nån bar som jag ej sett innan men som var väldigt trevlig.. DJ:n visste att flickorna var franskar så han lirade massa franskt men var oxå snäll nog att spela några svenska låtar till lilla mig ^^ Vi träffade några klasskamrater till flickorna där som vi chillade med ett bra tag tills vi gick vidare till några större ställen och dansa lite.

En sak jag märkte igår som var skrämmande var att jag inte kunde prata engelska ! :O Det kom bara fram massa spanska ord hela tiden. Det var nämligen så att deras klasskamrater ej kunde mkt spanska av nån anledning så vi pratade engelska, eller jag försökte alla fall. Ledsen blev jag, vill verkligen ej glömma bort all engelska jag lärt mig bara för att jag har börjat lära mig mer spanska nu ju :( men det gick alla fall liiiite bättre när man hade pratat en stund :P

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning för att gå på bio, Ice Age 3, 3D ska det bli.. Jag har redan den filmen på datorn på både engslska och spanska men aldrig kollat:P Men bio här är ju billigt så varför ej?!


Kommentarer
Postat av: Victoria

asfräckt att kolla 3D, jag såg en skräckis för någon vecka sedan i 3D och det var fanimej det värsta någonsin, hahaha!

2009-10-04 @ 15:25:37
Postat av: emily

men jasså :) här har man ny blogg och allt :D tjuuusigt!



kramar

2009-10-04 @ 17:13:37
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0