Home sweet home

Är nu hemma efter kvällens bravader. Lagom tid oxå tycker jag eftersom jag ska jobba som vanligt imorn.
Efter spanskan som gick väldigt bra, gick jag och min nya franske vän Anne-Cecile och mötte hennes kompisar som var på en bra där de alltid är på torsdagar. Sen gick vi vidare och åt massa smarriga tapas, nöjd att jag vågade prova allt men det var ändå inga farliga saker så :p En varm baguett med nått fläskkött och skinka och nån vitlökssås, en spanska tortilla (typ omelett med potatis), min favvo och sen vidare till sista stället där vi åt nån toast med skinka, mums alla fall !
Inte lika mycket folk ute idag som det vanligtvis är men det regnade som sagt en del så kan bero på det !

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla dagens Top Model, sen är det långhelg! Måndag ledig hela dagen ^^ Anne-cecil frågade om jag ville följa med henne för hon skulle gå nån långpromenad typ på lördag där pilgrimmerna som går från frankrike till spanien går, tar tre timmar fram och tillbaka och hon brukar ha med sig matsäck och så. Låter ju mysigt så varför ej. Vet ej om jag bestämt med de andra franskorna då för ska ju på fransk afton hos dom om jag förstått rätt men vi får la se hur det blir!

Gonatt !

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

haha, charmigt! :D

2009-10-09 @ 00:10:54
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0