I'm back, and this time baby i AM bulletproof !

Ja nu är jag tillbaka efter en veckas uppehåll. Har varit en väldigt händelserik vecka, men orkar ej berätta om allt, så viktig är jag ej.


I lördags hade vi första "förkröket" @ our place. Mkt trevlig kväll med pizza, chips och mycket omtyckt svensk dipp ! På bilden ser vi Marie France till vänster som oxå provade sig på lite alkoholhaltiga drycker för första gången, Susy i mitten och Pauline till höger. I slutändan blev det bara jag och Pauline som gick ut men det var ej fyskam ändå !
Som andra bilden visar har det även hunnit bli svinkallt, men inget att oroa sig för nu för värmen har återvänt, nu är det runt 25 igen istället för 5 !


På dessa bilder ser vi först storknodden som ej var glad när jag satte på henne hasses gamla mössa, bak och fram och allt, var EJ omtyckt. Men sen skrattade jag så mkt åt henne att hon oxå gav med sig ;)


Innan utgången, Pauline och jag försökte flertalet gånger att få en bra bild, är ju ej lätt att lyckas när jag är med...

Nu ska jag tvätta håret en snabbis sen springa bort och möta Pauline, Marie France och Aurelie tror jag för rumskamraten min fyller ju år idag och vi ska till nått café och äta spanska gosaker. Sen springer jag iväg på spanska, hem och hämtar bilen sen in till stan igen och hämta mamma och Emilia som kommer med bussen kvart i tio !! :D


Kommentarer
Postat av: helene

härligt gumman att du bloggar igen, har saknat dig och vil ju läsa om dina dagar i "landet långt bort i stan";) ha det så bra med mor lisa och lill syrran.

kram ostkust helene

2009-10-27 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0