It's just a ride, no need to run no need to hide

Nu har jag äntligen fått i mig lite frukost och duschat, i lagom tid sådär. Ska fixa mig lite mer och knalla i väg till unviversitetet sen om en timme för att möta upp fransyskorna som jag hädanefter kommer kalla Pauline och Susy eftersom det är deras namn och ej "fransyskorna"... Vi ska alla fall knalla till köpcentret i närheten och kolla lite. Jag ska ju egentligen spara mina slantar till alla besök jag får men fick 600 extra för allt jag jobbat extra i månaden så nått kan jag ju unna mig, ett par jeansleggings kanske för de svarta jeansen jag köpte har töjt ut sig som bara den.
Alla fall, köpcentret först sen får vi se vad som händer efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0