I've got my money, let's spend it up

Var ju som sagt meningen att jag skulle spara mina pengar till alla mina besök men det går ju aldrig vägen. Hittade dock inga skor, så får gå i mina trasiga som läcker vatten om det regnar i kväll oxå... Hittade dock ett par jeansleggings som jag iofs provade för en månad sen oxå men alla fall.. Ingen jeansfärg egentligen utan bara svarta men vill ej ha jeans hela tiden när jag går ut men inte heller leggings bara så varför ej en mix?!
 Kan även passa på att säga att vi åt på Mc Donalds för första gången oxå, eller kanske första för dem men mig första gången på länge alla fall, sen jag kom tillbaka i mitten av augusti!

Vad som händer ikväll vet jag ej riktigt, utgång eller ej lär vi märka tids nog !


Black Eyed Peas - I Got A Feeling (David Guetta Remix)


Kommentarer
Postat av: Nikki

hej hej..du kikade in på min blogg och nu gjorde jag detsamma.. :))) fin låt det där asså.. mmmm..

2009-10-11 @ 14:50:05
URL: http://finest.se/babynikki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0