Jag drar till mig fransyskor!

Väntar just nu på att mina minipizzor ska bli klara i ugnen. Alltid lika bra att äta pizza vid halv elva på kvällen men jag hade ej så mkt val. Kom hem från spanskan för en timme sen och har duschat osv så magen skriker!

Vet ej var jag ska börja för att summera denna dagen men ska försöka göra det kort. Första danslektionen var idag och antagligen oxå den sista, eftersom när vi kom in där i salen, en halvtimme för sent eftersom hasse ej slutar jobbet och kan ta ines tidigare, bevittnar vi en ring med pensioneäre hållandes varandra i händerna. Vi båda står och stirrar men hakan nere vid bröstet i några sekunder tills läraren kommer fram och hälsar. Jag hade ju bytt om till träningskläder och allt men det behövdes verkligen ej. Vi dansade några lätta folkdanser till musik från några olika länder innan elena och jag gick en kvart tidigare eftersom hon skulle på nått möte. I all stress glömde jag min favvoträningstopp och kofta där har jag nu märkt i efterhand. Bara pricken över i:et med hela grejen lixom.

Därefter väntade första spanskalektionen dock som var en glad överraskning. Hasse hade berättat att när han gick där var de flesta i hans ålder och rumäner. I vår grupp var de flesta i min ålder eller lite äldre och alla var från olika länder nästan ! hela världen var representerade, till och med en till från norden !
Jag satt dock brevid en väldigt trevlig fransyska som jag senare gick tillsammans hem med eftersom vi bor ganska nära. Hon berättade att hon ej heller hade så många vänner här, så hon bjöd med mig ut på torsdag efter lektionen så vi ska till Calle Laurel och ta lite tapas till kvällsmat och försöka dricka lite vin kanske :P

Nej, nu borde pizzorna vara klara! Men suck vad klcokan är mkt, har ju både One tree hill och Gossip girl kvar att kolla och går ju verkligene ej att spara tills imorn eftersom det kommer tre nya serier då! ååhh sicka problem jag har ._.

Stor regnbåge imorse på väg till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0