Jag hade cravings för en flottig Bigmac

Idag innan lunchen var jag hungrig som aldrig förr. Hela magen bara sögs in lixom. Vi skulle äta när hasse och elena kom hem efter tre och jag hade ätit frulle innan nio. Hungrig var jag alltså och de hade tagit fram nån linsgojja med potatis ur frysen som vi skulle äta. Då blev jag så jäkla sugen på att bara smyga mig till donken efter jobbet och ta den största menyn de har, jag har ju trotts allt klarat mig utan innan. Men så återstod bara problemet med vad jag skulle säga till dem. Jag tänkte ju självklart säga att jag redan hade ätit, men problemet var ju bara, vad?! Nått ur frysen kanske, men då hade hasse antagligen bara frågat, jaha vad då? och jag visste ej vad som fanns och det fanns ingen tom burk som jag kunde fakea att jag hade haft maten i heller. Jag kom helt enkelt ej på nån bra lösning så min donken dröm gick sakta men säkert i kras.
 Jag slapp linsgrejen alla fall för vi gjorde en pastasallad oxå, men det mättade ej så mkt. Är redan hungrig igen tyvärr :S och donken ligger en halvtimmes promenad härifrån ju minst.. Skulle iofs kunna gå dit ikväll, jag var ju sugen på att promenera lite.. Får se hur jag gör, kommer antagligen bli flingor som vanligt.. och choklad som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0