Jag saknar svenskt nässpray

ÅÅÅÅÅååh ! näsan är hur täppt som hellst men ibland vill allt bara rinna ut jättesnabbt utan att man hinner märka nått typ.. haha förlåt för att jag är så äckligt ärlig men det är så. Vill bara ha lite nässpray men inte fan tänker jag köpa nått här, bara för att. Det suger säkert lixom.

Och för att svara på min kära mors kommentar så har jag ätit så mkt C-vitaminer jag bara kunnat. Alla frukter jag hittade till frukost, färskpressad apelsinjuice osv. Plus massa frukt där emellan oxå. Men nån knoblauch aka. vitlök har jag ej fått tag på och undviker gärna så länge det går men snart blir jag nog tvungen till att knapra i mig en liten klyfta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0