Lyxfrukost

Har just tryckt i mig en hel hög pankisar till frukost, med lite lagom socker sådär. Inte alltid man får lyxa till det så men vi kan säga att jag firar långhelgen ! Håller samtidigt på med att försöka få tag i mina franska vänner, tror de fortfarande sover eller nått för inget svar nånstans ifrån får man :P Pratar samtidigt med deras andra kompis som var med förra helgen för vi tänkte nämligen bege oss till det andra köpcentret idag. Jag måste verkligen ha ett par skor..
Nämen nu när man pratar om trollen loggade Pauline in!
Alla fall, ska fixa mig lite snart och sen beger vi väl oss iväg, nån stans alla fall. Jag har ju hasses bil om inte annat ¨så ;)  dock måste den tankas och orkar ju ej slösa pengar på sånt :P

Vill oxå passa på att be om ursäkt om min svenska blivit förjävlig, eller snarare mer förjävlig än den var innan. Känns verkligen konstigt men många gånger måste jag stanna upp när jag skriver och tänka, hur säger man egentligen ?! Prepossitionerna är svårast :P Suck , detta behöver jag ej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0