Monday night

Pirrar i magen efter dagens Entourage som var säsongens sista tyvärr, men himlans bra var det !
Innan var jag och handlade massa massa mat och inga gosaker så att säga. Visst för mig är ju maten gosaker med men aa..  Städa toaletten och bädda rent har jag oxå så nu känner jag mig värd de kexen jag åt med mummsiga osten jag oxå köpte ! kul att bo själv för man kan handla och äta precis vad man vill ju !

NU blir det Svenska Hollywoodfruar, hade helt glömt bort att det var idag så det blev en glad överraskning !

Imorn börjar danskursen och sen spanska direkt efter så måste vila ut mig tills dess oxå (Y)


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hola!

Sista delen på Hollywoodfruar...det är så sorgligt....;) Vem ska man nu jämföra sig med -och tycka att man själv har lite intelligens o stolthet!?



Puss o lycka till på spanskan o dansen :)



La madre



2009-10-06 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0