No, I won't step back but I'll look down to hide from your eyes

Det är redan kväll, men är väl ej så konstigt att dagen går så fort när man sover bort halva. Det var alla fall väldigt trevligt att spela padel igen, var ju ett bra tag sen sista. Som tur blev det 1-1 i sett också så ingen behövde förlora, hade ju varit förfärligt. Vi bestämde även att vi skulle spela dubbel med mamma och emilia när de kommer om lite mer än en vecka, får se vad som sägs om det ;)
Passade även på att promenera fram och tillbaka dit när vi skulle spela så lite motion har jag ändå fått idag för ovanlighetens skull.

Vad jag ska göra ikväll är ej så roande att berätta men, blir väl mest chill. Ska hänga min tvätt! yeey.. och varför inte blanda till lite chokladpudding som jag fick med mig från Hasse idag?!


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Låter mycket trevligt-Emilia tycker det ska bli pinsamt...men vi kan köra när alla i huset är på jobbet eller sover...;)

2009-10-19 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0