Nu är jag vuxen (nästan)

Har fått nycklarna till min första "egna" lägenhet. Jag bor ju ej själv, men alla fall utan mamma :P Imorgon flyttar jag in med de få grejerna jag har, lägenheten är ju redan möblerad och som tur var har jag en stor garderob eftersom 98 procent av det jag har med mig är kläder. Ska få nån typ av skrivbord av Hans och Elena, så ska vi köpa galgar och kanske en matta imorn bara. Kanske nått att hänga på väggarna oxå. Sen är jag nöjd. På måndag ska jag få träffa min första potentiella kompis ^^ Hon är oxå 19 och kommer från typ Brazilien eller nått. Skoj ! Hoppas jag ej får munhäfta då som jag fått hittills när jag vart i lägenheten. Däremot så gick mamma och jag själva med Ines till vårdcentralen idag för att lämna in några papper, utan Elena min tolk :P Det gick riktigt bra och jag kunde säga det jag ville och hon förstod mig. Haha nöjd är jag.
I nya lägenheten kan man använda baknen nedanförs WiFi internet, men jag tror han Javi sa att det bara funkar på kvällarna och ej på helgen :( vad ska jag då göra. Kommer vara förstörd på måndagarna för att jag ej kan prata med alla hemma på min lediga tid... suck. Hoppas jag hörde fel :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0