Pjuuh!

Nu har jag klippt och klisttrat så ..(jag tänkte skriva att musen blöder, alltså datamusen men som ni hör låter det ju helt fel...).. så jag vet ej vad. Alla gamla spanieninlägg och inlägg från tiden här ska alla fall finnas med på bloggen nu men ligger tyvärr på october och ej sitt rätta datum men om man vill läsa om nått gammalt får man helt enkelt gå in på den rätta kategorin!

Jag tänkte skriva att jag vaknade för en stund sen men så kollade jag klockan och tydligen har jag suttit här vid datorn nästan två timmar fast det känns som 20 min men aa.. Nästan halva dagen har alla fall gått så jag ska hoppa in i duschen och äta lite frulle.. Nån lunch hos hasse och elena blir det nog ej för den infinner sig om 1.5 h... Får bli några minipizzor eller nått gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0