Presenter och godsaker



Har precis öppnat alla saker mamma hade med sig, förutom presenter så som ljus, julpynt, insmörjningskrämer, godis, dippar, tidningar, chokladkalendrar, hembakt bröd, etc etc. Så har jag även fått hit min älskade vinterjacka, 5 par skor (förutom vinterstövlarna som jag hade önskat som ej hittats), massa mössar och vantar, byxer osv osv.
Fick dock även mina telefonräkningar vilket tog ner glädjen för allt annat eftersom de är på mer än 50 % av min lön :/

Lurade även ner mamma på emilias madrass istället för att dela min lilla minisäng med henne, så sova gott ska jag nog göra alla fall !


Kommentarer
Postat av: juliasbullar

hahah va fan, finns de inge spanskt kort du kan fixa näru ska ringa hem? så gör man ju när man åker till thai ju. as billigt att ringa då

2009-10-28 @ 00:20:29
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0