Shopping och storhandling



Första dagen för mamma och emilia här idag då. De kom till mig och ines vid elva tiden och då var vi båda utvilade och klara med våra sysslor så vi kunde leka och mysa hela dagen. En liten promenad tog vi, åkte till bodegan och fixade lunch till alla. Gosan var glad över all uppmärksamhet och visade sig från sin bästa sida.

Efter maten gick vi till al Campo och köpcetret där och alla affärer skulle besökas. De andra köpte lite kläder och skor och jag hittade faktiskt ett par vinterstövlar för 25 euro ! Mkt nöjd. Ingen bild dock för skulle ej varit stolt över dem i sverige, bara här där min standard på kläder har sänkts :P

Efter det gick vi till al Campo, eller "Maxi" som hasse säger, för att handla massa mat. Sedan var det bara att knalla hem med dramaten fullproppad !

Väl hemma tog vi det lite lugnt och förberedde sedan en stor fruktsallad och åt massa ost ock kex. Nu sitter vi alla här samlade på mitt rum igen, pysslandes med olika saker.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0