Stop talking FFS !

Fan va sur jag blir på iranjäveln ursäkta språket han kan ju ej hålla tyst ! Fan vad han babblar på sin fula spanska och frågar massa saker medans han flaxar med armarna.
Dessutom gjorde min jävla trötthet sig synlig oxå eftersom jag ej kunde hålla ögonen öppna hur mkt jag än försökte, pinsamt för läraren märkte tydligt och frågade efter ett tag om jag ej hade sovit mkt. Det konstiga är ju att jag har sovit tillräckligt. Det är verkligen ej vanlig trötthet för jag somnar typ stående nästan, ögonen går ej att hållas uppe. Bergsäker på att jag har nån sjukdom som tar all min energi eller nån ny hjärntumör eller nått för såhär har jag aldrig varit innan.

Måste packa och vika tvätt. Vill ej. VILL TILL USA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0