Stop talking !

Just hemkommen från min första spanskalektion på andra stället, där läraren varit sjuk så länge. Läraren var väldigt... ja vad var hon? sympatisk kanske ? Ja vi säger så.
 En av eleverna dock, kan jag ej säga samma om. Fy fan vad han gillade höra sig själv prata på sin fula iranska spanska va?! Bla bla bla jag kan 22 språk typ.. sa han minst fem gånger.. Så när läraren skulle förklara nått som ingen förstod frågade hon vilket språk hon skulle säga det på lixom om vi alla anda kunde franska oxå till exempel, alla sa engelska förutom han som gillade sig själv så mkt för han började igen räkna upp alla språk han kunde..
Inte nog med det så skulle han fråga saker hela tiden fast ingen förstod honom typ.. Å inte saker som hade med det vi pratade om att göra utan saker han själv ville veta som hade med typ hans yrke att göra osv. Förstörde hela lektionen som förövrigt redan var lång, två timmar och en kvart...

Nu kurrar magen som fan eftersom vi bara åt soppa och sallad till lunch så jag ska ta och laga mig lite stuvade mackaroner och köttbúllar innan jag ska iväg och jobba sen igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0