Tapaskväll



Idag är det fredag och det skulle firas. Vi knallade ner på stan, Calle Laurel närmare bestämt som är tapasgatan här i Logroño. Vi började med min favorit, kycklingspett på bröd med guacamole. Sen knallade vi vidare och jag och emilia åt en baguett som hetter Cecar för den hade kyckling och grönsaker och go sås osv. Efter inhandlandet av lite smycken på gatan gick vi till sista stället där vi fick in två stora talltikar med "patatas bravas", typ som potatisklyfter med massa massa het och god sås. Proppmätta och belåtna knalade vi sen hem igen.


Inhandlade detta armbandet till min djävulsutstychel imorgon, är mkt finare i verkligheten, inte så orange.
Nu ska jag måla mina naglar knallröda och kolla på nya Gray's och Private Practice !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0