What a day

Denna dagen har varit som en bergodalbana om nått.
Första nerförsbacken kom i samma sekund som att jag vaknade - 10 min innan jag börjar !!! Smsa elena och slängde på mig kläderna som jag som tur var tagit fram dagen innan.
Tar bussen en tredjedel av vägen, så långt man kan asså. Hoppar av, springer allt jag orkar vilket ej är långt med väska och utan energi. Lyckades alla fall ta mig fram på 20 min istället för 30 som vanligt och var en kvart försenad. Stackars elena men hon blev ej sur alla fall.
 Den andra nedförsbacken kom när jag hade rotat igenom hela Ines väska och märkte att min plånbok som jag var säker på var där inte var där. Märkte nämligen att den ej var i min väska igår när jag kom hem men ibland när jag handlat nått och ska packa ner snabbt lägger jag den fel i hennes väska. Men icke denna gången tydligen. Letar igenom hela deras lägenhet men inget. Ringer elena och frågar om hon sett, nej. Säger att det ej blir nån mjölk för Ines till lunch idag eftersom jag ej vill köra utan körkort.
 Vi tog vagnen och knallade ner till mataffären där vi handlat lite matsäck innan långpromenaden igår. När jag frågade så ringde tjejen i kassan på en annan tjej som fattade direkt när hon såg mig så hon knallade och hämtade min kära plånbok, dagens högsta punkt var denna!
Dagen knallade vidare som vanligt men förhopningsvis sista nedförsbacken kom när jag kom hem, men även den har vänt om och nu är jag snart på topp igen !

Vad som händer ikväll har jag ännu ingen aning om, tiden får utvisa!

Kommentarer
Postat av: Victoria

först tyckte jag det var lite knepigt när du skrev nedförsbacke när det var något svårt för det är ju jäkligt lätt att gå nedför men ej uppför ;) men sen fattade jag det som att det var ditt humör eller nåt :p haha

2009-10-09 @ 19:42:47
Postat av: fredrika

haha jaa jag kom ju på det i slutet där att det kanske skulle vara tvärt om, men jag tänkte såhär att när det går nerför går det ju utför lixom.. som man brukar säga :P och när man är uppe så är det ju bra, på toppen, om man tänker sig ett diargam lixom :D

2009-10-09 @ 20:52:25
URL: http://fredrikasupptag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0