You're just tired and it shows


Här är vi, jag och mina franska vänner i våra sjukt snygga 3D-glasögon!

Bion var väldigt skoj, första gången jag var på bio här i spanien och självklart var den på spanska. Det var antagligen tur att det var en barnfilm för då är väl språket på min nivå ungefär :P Jag var dock så trött att jag ibland höll på att somna men lyckades hålla mig vaken hela filmen alla fall, den var ju trotts allt bara 1.5 h. Det jag dock blev förvånad över var hur dyrt det var ! när vi kollade informationen igår stod det att det kostade 6 euro för vuxna men vi fick betala 9 var. Dessutom köpte jag en stor cola och nachoships med dipp till som kostade 8 euro sammanlagt ! :O Som tur var spenderade jag endast runt 10 euro igår när vi var ute så jag har ju endå gått plus om man tänker att man hade gått ut och gått på bio i sverige men ändå. Dyrt var det !

En rolig sak är dock att det fortfarande är jättevarmt här ! Det är lixom oktober och igår när jag gick till centrum vid tio på kvällen gick jag i linne! Och på dagarna är det för varmt för att ha jeans, det gillar vi (Y) bättre än vinterjackorna som jag hört rykten om att de börjas ta fram där hemma?!

Nu borde jag egentligen laga mig nån middag och städa rummet och badrummet eftersom det är min vecka att göra det men det ska jag strunta i för ett tag och istället börja kolla på Idol från början. Alla säger ju att det ska vara så bra i år, typiskt att jag missar lixom. Men det tänker jag ej gå med på, hurra för web-tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0