25 grader och suuuwl..

.. och vi har ätit jordgubbssallad till lunch. Helnöjd är jag, känner sommarfeelings komma krypande. Jordgubbssalladen som elena gör är förövrigt svingod. Det låter jättekonstigt, en salig blandning, men den innehåller förutom jordgubbar så klart då; salladsblad (vilka man nu föredrar), tonfisk, ägg, chokladpluppar, valnötter, russin.. Hmm nått mer? ja sån brun vinäger oxå. Som sagt låter svinkonstigt, ägg och jordgubbar lixom? men jag lovar det är kanon.
 En annan kanonsak är att när vi var ute och lekte idag var det för varmt att ha bara linne. Vägrade ta av mig även det såklart så fick stekas istället. Jag vet att jag kommer ha tröttnat på värmen om några veckor om det fortsätter såhär så man får ju passa på att njuta lixom. Shorts och linne varje dag ^^

Nu är det äntligen dags för veckans nya avsnitt av The vampire diaries !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0