Bakom mina solglasögon..

Ännu en solig dag som spenderades vid poolen. Självklart har vi ej badat, men mysigt var det ändå. Busungen krängde på sig min jacka och gick sedan iväg med den. Den passade ju nästan bra, är ju en kort modell för mig och blev som en kappa för henne :P Att det ska vara så kul att gå iväg med saker dock. Var det inte jackan så var det påsen med leksaker, min mobil eller mina nycklar. Nått måste man väl roa sig med antar jag. Solglasögonen är dock hennes favvo. Alltid ska hon försöka ta dem, när man minst anar oxå som vi ser på en bild här ovan...

 


Kommentarer
Postat av: victoria

haha, gillar verkligen den första bilden! ser ut som om du ska rätta till solglasögonen med din lite smått missbildade mini-hand! :D

2010-04-22 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0