Black VS. Brown

För några veckor sen, eller mer än en månad egentligen, när vi var i tyskland inhandlade jag ju två par sandaler. Mina favvosar gick sönder i veckan vilket var väldigt tråkigt. Jag letade efter kvittot men hittade bara det till de som fortfarande var hela. Whatever tänkte jag de kan ju ej tyska här ändåså, det var nämligen så att båda hade kostat lika mkt, eller lite - 10 euro. Men alla fall så knallade jag iväg till H&M här och frågade om jag fick byta. Hon granskade kvittot ett bra tag och sa sen att ja det går rba. Tyvärr hade de ej sandalerna inne i min storlek så jag fick ett tillgodokvitto. De sa oxå att jag kunde komam tillbaka idag för de kanske skulle få in nya då. Så idag återvände jag och ja de hade fått in min storlek, men bara i svart. Jag gillade de bruna mycket bättre, dessutom har jag redan 10 par svarta skor typ. Men bättre än ingenting tänkte jag så jag tog de svarta. De är rätt fina de med tycker jag.
Farligt dock när jag gick in på h&ms hemsida nu för bilderna. Jag älskar verkligen sandaler, först för att jag ej klarar hela skor på sommaren, dör ju av värme, men oxå för att även om de ör liiite för små så får man ej ont överallt som med ballerina eller liknande. Min grej alltså. Men alla fall på hemmsidan såg jag massa söta ju. Kanske tur att jag ej kan beställa hem de hit... Och att h&m här i logroño är rätt lame och bara tar hem endel saker. Tur för plånboken och min redan överfulla lilla skohylla alltså.

Nu ska jag gå och lägga mig, en stooor dag väntar imorgon !! not men ändå. Trotts att det mest kommer vara som en vanlig dag kan man ju uppmärksamma det liite alla fall. Grattis 15 min i förskott till mig själv ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0