Chill söndag

Vaknade precis och mår finfint. Gårdagen var mycket lyckad. Först var vi på en bar med storbildsskärm och kollade på matchen och tog oss nått att dricka, clara för min del då, soda med lite öl :) Vi var de enda som hejjade på barcelona, de andra skrek väldigt mycket, mot oss och tv:n . Det var skojj alla fall.
Sedan gick vi vidare och dansade hela natten lång. Anledningen till att jag mår så bra idag trotts den sena timmen igår är nog att det blev 100% vatten för mig, jag skulle ju trotts allt spela padel idag och allt.
Blir lite trött på mig själv bara att jag antingen alltid glömmer kameran hemma eller att ja aldrig tar foton om jag väl har den, suck. Tråkmåns !

Nu ska jag ta det lungt ända tills det är dags för padeln vid sex. Hoppas det ej är lika varmt som igår för såna fall blir det olidligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0