Cykelutflykten

Vid sextiden ikväll trampade vi iväg till Grajera, som är som ett friluftsområde (?) ca 5 km utanför staden. Det finns parker, sjön som jag visat innan, picknickbord, lekparker osv. Vi satte oss på en gräsmatta där vi hade den vackra utsikten ni kan se under. Vi åt lite frukt och ines sprang runt bland alla andra barn. Jag blev tydligen ines mamma för en stund där, hasse orkade tydligen ej förklara.. hmm okej, vackert par vi utgör... på hemvägen skulle vi cykla förbi apoteket vid Alcampo för att handla ines mjölk, och precis då började det spöregna. Vi väntade ut det värsta men fick ändå cykla hem i regn. En helvändning där från 28 grader och sol till spöregn. Så kan det gå. Nu är jag alla fall riktkigt skönt trött i hela kroppen och sitter här och avnjuter jordgubbar doppade i choklad. Min utsökta ide om att lägga alla på tallrikar för att stelna var dock ej så utsökt. Halva chokladen sitter fast stenhårt på tallriken nu.. Orkar ej hemta sked för att skrapa heller.. Kanske bäst så ändå..


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ååååååh gott, doppade bubbaR! mmmmmmmmmmhm

2010-04-26 @ 17:32:50
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0